Tuesday, August 17, 2010

wawasan 2020

pernah x main wawasan 2020..?

alaaaa..game yg main tulis2 perkataan tue...time sek rendah fymes game nie...

for example...kalo huruf "g"...kita akan tulis perkataan yg sumenye mule dgn "g" sampai habis test pad...then..sape yg habis dulu..akan ckp "wawasan!"...so die lah yg menang...ngeee~` pnah men x..? kalo korang xpenah...korang memang kanak2 malang yg harus mati skunk...

ok..act aku nk ctew...semlm..aku men lah dgn geng aku 6 jahanam tue wawasan nie...

yelah...dh brape tahun xmain n push otak kita kan...so kteowg pon men...

peserta :
-aku
-aina
-shah
-izat ( ok! focus kat watak nie)

game pon bermula....
huruf pertawa dipilih oleh izzat...huruf "w"...n...izzat menang....
die pon sebot ape die tulis...wasiat,wakaf,wanita, wau, wow, waka waka...eh..?
nmpk x beliau cube men tipu...
higlight dcnie...wow..??!! waka waka..??!! hahahahha...die men tipu..bongerk...

ok..huruf seterusnye...dipilih oleh sape tah...huurf "j"...dan..izzat menang lagi...
die sebot...
-jahat
-jahil
-jahanam
-jus oren
-jus tembikai
-jus epal
-jus jambu
dan semua jenis jus ea...huh!!

pasnie..aku mls nak men dgn ko lagi izat!

1 comment:

  1. tu pasal lah dari kecik aku tak pernah maen haram kejadah ni dgn diaaaa -___-'

    ReplyDelete