Friday, August 27, 2010

param..param..param!! (part 2)

aku baru smpi umah yew...sesalunye kucing kalo dgn org baru die xcepat mesrakan..die mesti ada ego die ckit...jual mahal...tp..param nie sedar akan kedudukan die yg sebagai " anak kucing kutipan dr tepi jalan..."die telah bermesra2 dgn aku dgn jayanya! antaranya :

1)cium kaki aku setiap kali aku bukak kasut (ko bau ikan masin ea..hhahaha)
2)main dgn jari2 aku even aku buat bodoh...ajak gurau secara paksaan.
3)aku tgh syiok on9..ko panjat bahu aku..n landing manje ea...
4)pantang ajak naik keta...ko dok diam n focus kat jalan...x mcm late buntat yg jakun dulu...ahakz!
5)ko slalu jadikan aku bantal ko!! yew..meh tgk pic die jadikan aku tilam empok die..huh!!


bukti 1 : ko tgk...die dok kat celah kaki aku...
bukti 2: die tukar posisi...dh lenguh agaknye..x pk kaki aku yg dah semut2 nie..

bukti 3 : tgk..akn aku dh kate..die memang suke bau kaki aku...!

-----> nape ea aku wat point2 nie...? mcm dlm asgmnt..owh..aku lom wat asgmnt selling yew...aku rser sgt mls nak wat...mungkin sbb aku rser ade yg aku xsuke dic2... =,=

1 comment: