Thursday, October 7, 2010

se jujur2 nyew




aku xtawu lah kene rasukan asablanka ke..ape kew....
tp weyh..........serius weyh....

perasaan nie memang menghasuti aku 2 3 menjak nie...

2 3 menjak..? tipu...ok...dh lame ea..dh berbulan2.....

tp oleh kerana semangat yg kentaL..aku lupekan....

tp aku nak ckp dgn korang jujur2...(kakak aku n adik aku jgn kecoh ey)

aku semenjak dh 20 tahun nie....

aku sangaaaaaaaaaaaaaaatttttt ey.........

nak raser sangatttttttt eyyyyyy............................

teringin glew...................................................................................................................
tapi sebabkan pk kat bwh nie............




aku lupakan!

2 comments:

  1. oii mimie oi. jom le. aku skali nak join. hee :D

    ReplyDelete
  2. ko g dulu dow..t ko mati bru aku start smoking..hahahhaha

    ReplyDelete