Monday, January 11, 2010

durian dan segamat

durian dan segamat ibarat irama dan lagu...........................

ok nikmati lagu yg aku cipta ni jap.............


segamat permai indah...Di hujani dengan DURIAN....aku kesana kesini dengan RIANG....memakan DURIAN mcm duit pt untuk DURIAN...oh DURIAN! PERMATA HATIKU!!!!! (ikot melodi lagu digarhayu)


indah ok!

aku xskw durian siam...siyes! muak!

yg aku skw durian kampung....

durian kampung? apakah? bagaimana??

durian kampung punye rate murah jew ea kat segmaat...rm4/kilo...ini paling bangsat mahal lah kn...td aku mkn 2.50/kilo....haaaaaa...kagum lah tue :P


tekstur (btol kew eja?) ciri2 dye...

warne ala2 putih2 kuning....rser pahit2 manis...

tokey cine : durian rser nescafe lor...

aku : betoL! sedap...siyes!



kte2 akhir pd tokey....sy akan dtg mkn selagi sy xdemam....

tokey : jgn dmam lor...

memang lew ko skw kn sbb aku kyekn ko...tp memang berbaloi...

skunk kpale ckit pns..lom dmam kn..ok sok g mkn lg!

1 comment:

  1. Berpada pada lah makan! Tengok balik gambar bawah kat entry sebelum neh...

    ReplyDelete