Thursday, July 30, 2009

atok ku wanita perkasa part 1

petang yg bahang+bosan...atok meh jap..atok dok cnie...

cucu derhaka: lawo gelang atok...

atok setia: dulu..rantai atok mcm nie lah di ragot dek orang...

cucu derhaka: haaa..? ragot? mcm mne leh kne ragot?

atok setia: dulu tingkap mcm nie lah..(tunjuk tingkap umah aku) dye (si peragot)minx atok air..aku pon ulor lew air...tibe2 dye ragot rantai atok...

cucu derhaka: lelaki kew pompuan..?

atok setia: pompuan...aku xkan maafkan dye...mcm mne dye ragot rantai aku mcm tue lah iblis ragot nyawa dye nanti...

cucu derhaka: owh.....(dlm hati..dahsyat gak atok aku nieh...)

5 MINIT KEMUDIAN...

cucu derhaka: lawo gelang atok...

atok setia: dulu...rantai atok mcm nie lah di ragot dek orang...

and she will continue tell the story..same story..ayat yg sama..tatabahasa yg sama...SEBAB...atok aku dlm kategori ALZHEMIER (loss memory symptoms)

so dye akan engat benda yg same jew..so dye akan ulang ctew di atas lebih kurang 5 kali sehari..aku pon dah nek hafal...

LASTLY,cucu derhaka akan gelak guling2...hahahhahahha...maaf!

2 comments: